Øge salget i dit hjem virksomhed med disse 10 Simple idéer

Hvert hjem business har det samme problem med hvordan man kan øge salget uden en enormt dyrt marketing kampagne. Ved at udnytte de følgende simple idéer vil du kunne lave netop at.
1) bruge dine fakturaer som en reklame værktøj.
Uanset om du får dine fakturaer udskrevet professionelt eller bruge funktionen fakturering på dit bogholderi software, sikre, at du placerer nogle type af reklame på formularen. Denne metode giver positiv forstærkning af hvad din virksomhed tilbyder. En attraktiv faktura giver to store fordele: – dine kunder er mere tilbøjelige til at huske dig næste gang de kræver produkt/servicen, og de vil betale fakturaen endnu hurtigere.
2) har et visitkort.
Mange ejere af små virksomheder tror, at de ikke behøver et visitkort, fordi der er noget for de “store drenge”. At have dit eget kort vil præsentere et indtryk af at være professionel i din tilgang. Selvom du sjældent behandle dine kunder ansigt til ansigt er det en god måde at fremme sagde professionalisme til andre virksomheder. Et eksempel ville være et møde med en ny leverandør. Når du bliver spurgt for din virksomhedsnavn og adresse, blot aflevere dit kort. (Bonus tip:-kun ser selvglad invendig.)
3) bruge navnetags.
Købe nogle navnetags for dig og du medarbejdere til at bære. De er billige at købe og kan omfatte navnet personer, deres placering i virksomheden og naturligvis virksomhedsnavnet. Overveje at have tøj med virksomhedsnavnet på den. Hvis du eller dine medarbejdere er i regelmæssig kontakt med kunder, giver det mening at skubbe dit navn frem ved enhver lejlighed.
4) få en gratis ‘ telefonnummer.
De fleste store telefonselskaber tilbyder en gratis ‘ foretage en opringning service. Hvis din vigtigste kilde til nye kunder er telefonisk, kan det give en betydelig stigning i salget. Kundernes opfattelse af virksomheden er også forbedret.
5) skrive et nyhedsbrev.
Dette er en god måde at lade kunderne kender nogen særlige tilbud eller kampagner du kan køre. Må ikke fokusere for meget på at gøre det et salgsbrev, selv om. Du bør omfatte rådgivning ikke direkte forbundet med salget. For eksempel, hvis du sælger haven produkter eller services, omfatte en artikel om, hvordan og hvornår man korrekt beskære roser. Dine kunder vil værdsætte din ekspertise.
6) har et attraktivt vindue display.
Hvis din salg outlet er en butik, det er vigtigt at være i stand til at tiltrække kunder gennem hoveddøren. Selv hvis du ikke har råd til tjenestegrene af en professionel vindue kommode, tage lidt tid når du er næste på et indkøbscenter og se på, hvad de store kæder gør. De bruger en formue på at få det rigtige, så du er forpligtet til at afhente et par tips.
7) tilbyde gratis prøver.
Alle kan lide en freebie. Give dine kunder noget for ingenting. Ikke bare tilbyde noget billigt som om du fik det gratis, men give noget af den sande værdi. Sætte lidt ekstra i boksen rækkefølge du udsende eller affyre et par ekstra æbler i posen, efter det har været vejet og betalt for. Folk huske disse små finesser.
8) bruge business køretøjer som en mobil reklame plakat.
Uanset om du har en van, bil eller en lille flåde, skal du sørge dit firmanavn og -logo vises tydeligt på dine køretøjer. Du kan ikke ønsker at have et stort banner på siden af din bil, men du kunne overveje en kofanger mærkat eller et lille skilt i bagruden.
9) annoncere på dine faxer og e-mails.
Ligner dine fakturaer i denne henseende. De fleste små virksomheder vil have en brevpapir på deres brevpapir men vil glemme, en masse kundekontakt i dag er udført af fax og e-mail. Sikre, at hver meddelelse, du har med dine kunder har detaljer om din virksomhed er opført på den.
10) omfatte en brochure i dine breve til kunder.
Dette svarer til et nyhedsbrev, men hvad det tillader dig at gøre er meget mere “hard sell”. Et nyhedsbrev giver en generel fornemmelse af hvad du er at give en brochure bør anvendes til direkte sælge din virksomhed. Indeholde oplysninger om priser, nye linjer eller tjenester og hvordan man kan komme i kontakt.
Alle de ovennævnte har ét hovedformål, at øge din troværdighed med alle du kommer i kontakt med din virksomhed liv, kunder og leverandører både. Prøv at bruge nogle eller alle i din virksomhed, og du vil finde, at de gør en målelig forskel.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.